Tuesday, December 8, 2009

sementara tggu giliran nk print....

aku br je msk sem baru..hari ni first class biz. math...amat teruja bg aku coz selain sm claz ngan bdk2 blik aku n bestfriendku aku jmp ngan kwn2 bru...!!! hehe...seronoknye...
td dlm claz best excited nk mulakan belajar coz aku cm dh jth hati je ngan cr lecturer 2 mengajar n borak2 ngan dak2 claz..>jgn slh fhm tau makna jatuh hati 2.maklum la lecturer 2 laki...hehe..
dlm claz bro.musa(name lecturer buz.mathku) byk cerita psl die n setiap ape y die ctr pasti ada kaitan ngan islam..bagus r aku rs..
lps dgr die ctr2 tu,ktorang kene kenalkan dr one by one...lepas 2 ktorang dibhgikan dlm kumpulan n cr leader n deputy leader...tujuan group ni dibahagikan coz 2 group akan setting tmpt duduk hr2 >xberpeluang la nk dok ngan kwn2 sndr< n lg 2 group kene bt program besday....nnt smbung k..nk print jap..

1 comment:

  1. Hah? Saya tak ada la dalam group tue kan?
    Bencinya....!!
    Kerana hal orang lain, saya yang terkorban...

    ReplyDelete