Friday, September 18, 2009

InDahNya miMpi....^_ ^

Baru hari ini dpt aku coretkan mengenai mimpi indah y muncul dlm lenaku...hmmm...^_^ (muke bhagia n puas coz dpt taip)

~Pg 16 sept 2009..xtgk plak jam kul bape..hehehe~

Aku bermimpi,mimpi y membuatku t'jg dr lena lalu mendendangkan
chorus lagu 'Ketika Cinta Bertasbih' y seblum tdoku aku lupe bagaimana bunyi dendangannya(before bc doa sblm tdo sj nk berangan2 ^_^)...
pelik bukan,barangkali aku terlalu mahu mengingatkn liriknya..hehe..
Mimpi y aku alami ini kurasakan begitu indah skali..sblm ini tdk pernah pula aku bermimpi sebegini..
mimpi dimana cincin silver y slalu kusarungkan bertukar menjadi cincin emas y indah menghiasi jari manisku..
cincin y mampu mengalirkan rasa bhagia disegenap pelusuk hatiku dan setiap aliran darahku..
lalu,rasa untuk berkongsi kegembiraan bersama insan2 y ku sayangi hadir..tanpa aku sedari aku menayangkannya pd semua y berada disekelilingku...hehe..berlagak sungguh diriku ketika itu..barangkali aku begitu teruja..tanpa ku tahu siapa gerangan pemiliknya sblm aku...(oPps tak terpikir pulak)
Benar,dlm mimpi itu tidak ada pula gambaran tentang pemiliknya..hmm..
tp,aku dpt rasakan betapa kami berdua mencintai dan memerlukan antara satu sama lain...aku terjg.
Alhamdulillah,aku bersyukur..Terima Kasih ya Allah,kerana memberiku kesempatan merasakan kebahagiaan ketika dlm lenaku...walaupun ku tahu ianya hanya sebuah mimpi,tp kesan kebahagiaannya hingga ke hari ini..

p/s: andai kata ianya berlaku dialam realiti hidupku sekrg aku sgt bersyukur pdMu dan jika disebaliknya aku tetap bersyukur padaMu,kerana ku tahu dan kuyakin..Engkau akan m'berikan yang terbaik untuk hambamu..Amin.

3 comments: