Wednesday, September 2, 2009

Percubaan Pertama....

testing....testing...ehem...hehe
kwn2 ni 1st time aku nk tls blog ni..teruja ada,kelakar ada,aku pun xtau knp tb2 nk create blog plak..mybe jeles kot tgk rakan2 lain luahkan perasaan kt cni..aku lbh memilh untk memendam rasa..chewah ayat sdih r pulak hehe...
sbnrnya aku bknnye jens y suke karg mgarng ni.so.......mybe ada ayat y korang xbp nk fhm 2,bt2 fhm je la erk...
hajat nk tulis blog ni dh lama tp disebbkan hal2 y xdpt dielakn walaupun aku cube mengelak...ttp xbleh nak elak..hehe..faham x???
InsyaAllah post aku y akn dtg aku try create ctr y lbh menarik k...
disebb tajuknye 'Percubaan Pertama' so...,smpai cni je la dlu...
suara tilam dh sayup2 kdgarn memanggil2 nameku y best ni hehehe....
aku pun dh rs terpanggil...dh diawang2an dh nie..bye kt akan ketemu lg diwaktu y lain n hari y mybe sm or lain..hehe..gudnight semua..mmuuah...jmp dlm mimpi k..daa...

No comments:

Post a Comment